روش های ساخت و ایجاد بک لینک
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

4. بازپرداخت نام تجاری
"از آنجا که وب سایت شما برای مدت طولانی وجود داشته است ، متوجه خواهید شد که افراد به طور طبیعی از شرکت شما نام می برند. اما وقتی آنها به شما اعتبار می دهند ، همیشه به شما پیوند نخواهند داد. "می نویسد Nedelina Payaneva از Asian Absolute.

"پس چرا به همه این افراد ایمیل نمی کنید و از آنها نمی خواهید که ذکر نام را به لینک تبدیل کنند؟"

Ro‘‘s Alice Bedward توضیح می دهد که شما می توانید این کار را با "تنظیم Google Alerts برای نظارت بر سایت و نام تجاری خود انجام دهید. هر وقت دیدید کسی در مورد نام تجاری شما نامه نویسی کرده است ، ارزش آن را دارد که با او تماس بگیرید تا از او بپرسید که آیا بد نیست یک کلمه یا دو کلمه را به لینک تبدیل کند. "

نکات ایجاد لینک رایگان - ذکر نام تجاری Reclaim
جاس جوزف از SyncShow همچنین می گوید: "شما می توانید با استفاده از ابزارهایی مانند SEMrush این کار را واقعاً کارآمد انجام دهید. با این حال ، اگر به ابزارهای جستجوگرها دسترسی ندارید ، می توانید آنها را از طریق جستجوی نام تجاری خود در گوگل پیدا کنید. "

Bedward می افزاید: "میزان پاسخ دهی به این روش در مقایسه با سایر اشکال ارتباط با ایمیل سرد بسیار بالا است ، زیرا در بسیاری از موارد ، وبلاگ نویس محتوا را نوشته است زیرا آنها از کالاها و خدمات لذت می برند."

5. یک برنامه وابسته ایجاد کنید
ویلیام چین فوک از Pickfu.com می گوید: "یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد بک لینک (به خصوص اگر تجارت شما SaaS باشد) ، لینک های وابسته است."

"اگر می توانید یک پیوند وابسته سفارشی ایجاد کنید (با استفاده از پارامترهای UTM برای ردیابی) ، می توانید یک لینک پیوند عمیق به صفحات محصولات یا خدمات دریافت کنید ، که رویای بسیاری از افراد جستجوگر سایت است." اگر به دنبال ساخت بک لینک هستید پیشنهاد میکنم حتما اینجا کلیک کنید تا شما را به صورت کامل و جامع با ساخت بک لینک آشنا کنیم

"همچنین ، به دلیل اینکه شما رابطه را برقرار می کنید و به شرکت های وابسته خود کمک می کنید تا حقوق خود را دریافت کنید - می توانید آنها را به کجا لینک دهید. اگر از یک برنامه وابسته مانند Shareasale یا شعاع ضربه استفاده می کنید ، این همچنان کار خواهد کرد ، اما بخاطر داشته باشید که به دلیل زنجیره هدایت بازدههای اندکی در حال کاهش است. "

الکساندرا نیما می گوید تیم در The Sophisticated Geek "[همچنین] معتقدان بزرگی در بازاریابی شرکت های وابسته ، و همچنین لینک ها / ارتباطات برای افزایش رتبه جستجو و شهرت هستند."

6. پیشنهاد سخنرانی در رویدادهای محلی را بدهید
روبرتو تورس از Turrem Technology می گوید: "از آنجا که 46٪ جستجوها هدف محلی دارند ، یک راه عالی برای به دست آوردن بک لینک محلی این است که با رسانه های خبری ، وبلاگ نویسان ، رویدادهای محلی و مشاغل ارتباط برقرار کنید و از آنها بخواهید که یک مهمان وبلاگ یا سخنران رویداد باشید."

"این منجر به پیوند به سایت شما به عنوان یک مهمان ویژه ، سخنران یا نویسنده می شود. به عنوان مثال: عناوین صفحه ای را که شامل کلمه "حامی مالی" یا "رویداد" و مکان هستند ، در Google جستجو کنید. allintitle را جستجو کنید: "حامی مالی" + "dallas، tx".

تورس نشان می دهد که نتایج جستجوی شما سایت هایی هستند که می توانید از آنها پیوند بگیرید ، اگر در رویداد آنها یک برنامه سخنرانی را ایمن کنید:

چگونه می توان پیشنهادات خود را برای سخنرانی در رویدادهای محلی پیدا کرد
7. مشاغل محلی خود را در فهرست ها فهرست کنید
Code Authority Patricio Quiroz می گوید: "بهترین راه من برای ایجاد لینک بصورت رایگان این است که ابتدا NAP (نام ، آدرس و شماره تلفن) شرکت خود را در انواع دایرکتوری های تجاری آنلاین محلی و ملی رایگان ثبت کنید."

"اینها معمولاً به شما امکان می دهند URL وب سایت خود را در لیست وارد کنید. اینها معمولاً پیوندهای بدون پیگیری هستند اما برای جلب نظر ارزش وب سایت شما در نظر Google و همچنین ایجاد یک نمایه طبیعی لینک دهی بسیار مناسب هستند. "

راب سندرز از نظر اجتماعی توضیح می دهد: «فهرست های عمومی زیادی در دسترس است (محلی و ملی) که می توانید وقت خود را صرف آنها کنید. هرچه مهارت بیشتری کسب می کنید ، گام بعدی تحقیق در مورد دایرکتوری های خاصی است که اطلاعات مربوط به صنعت مورد نظر شما را ارائه می دهند. "

"همیشه اطمینان حاصل کنید که از سایت های قابل اعتماد دایرکتوری و همچنین از NAP دقیق (نام / آدرس / تلفن) که در وب سایت شما منتشر شده است استفاده می کنید."

جف رومرو از Octiv Digital می گوید: "برای فعالیت های محلی SEO ، اکثر دایرکتوری ها و منابع استنادی به شما امکان بازگشت بک لینک را می دهند."

"وزن پیوند به اندازه ذکر در یک وبلاگ یا یک انتشارات خبری معتبر کاملاً قوی نیست ، اما همچنان پیوندی است که Google آن را تشخیص داده و به آن اعتبار می دهد."

مشاغل محلی خود را در فهرست ها فهرست کنید - نکات مربوط به ایجاد پیوند
Osiris Parikh از Summit Mindfulness موافقت می کند: "مشاغل فهرست شده با YellowPages ، Yelp ، Alignable ، Gust و سایر شرکت ها تمایل دارند صدها بک لینک با کیفیت تولید شده در سایت خود را مشاهده کنند ، از جمله مزایای قابل مشاهده بودن کاربران زیاد دایرکتوری ها."

"از همه بهتر ، این تاکتیک ها را می توان به صورت رایگان انجام داد."





:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : چهار شنبه 26 آذر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی